تعجیب نکنید! عصبانی نشوید! و جمله بالا را دوباره بخوانید.
این جمله نمیگوید از وبلاگ خود پول در نیاورید، بلکه میگوید برای پول
درآوردن وبلاگ نزنید. اگر به وبلاگهایی که مطرح هستند و درآمد خوبی هم
دارند نگاه کنیم، متوجه میشویم هچیکدام فقط برای کسب درآمد راه اندازی
نشده است.
بدین معنا نیست که صاحبان آن وبلاگ ها نمیخواستند پول دربیاورند بلکه آنها
فقط برای پول درآوردن سایت نزدند. به عبارت “فقط” دقت کنید.
خیلی خیلی مهم است که هدف ما از ایجاد سایت یا وبلاگ نویسی ایجاد ارزش
افزوده و خدمت به مخاطب باشد. اگر این هدف و اولویت اولمان نباشد پولی در
کار نیست.

فراموش نکنید که ما دنبال درآمد پایدار هستیم. درامد پایدار بدون ارائه خدمت باکیفیت به دست نخواهد آمد.
بنابراین هدف هر صاحب وبلاگی باید ارائه مطالب مفید، با کیفیت و به طور مستقر باشد. در این حالت است که پول هم در می آید. لطفا به عبارت “هم” دقت کنید.
حتما شما هم صاحبان وبلاگهایی را میشناسید که چون شنیدندن از وبلاگ نویسی می توان پول درآورد آمدن وبلاگ نویس شده اند و بعد از مدتی می بینیم که جمع کردن و رفتند.
علتش همین اشتباه در اولویت بندی اهداف است. کسی که برای پول کار کند پولدار نمیشود. اگر برای خدمت و ارزش آفرینی کار کند پول هم در میآید.
پس اگر دنبال کسب درآمد از وبلاگ هستید هدف خود را خدمت با کیفیت قرار دهید.
این دیدگاه باعث می شود تا شما مطالب دیگران را کپی نکنید. وبلاگ شما کلسیونی از تبلیغات، لینک، فرمهای عضویت سایتهای دیگر، بنر و انواع و اقسام مواردی که به نوعی کاربر را هدایت به سایت دیگر برای دریافت کمسیون کند، نشود.
خود را به جای مخاطب قرار دهید. شما به دنبال مطلبی در اینترنت میگردید. وبلاگی را گوگل در نتایج خود نشان میدهد. به آن مراجعه میکند.
در وبلاگ یک مشت مطالب تاریخ گذشته که از جاهای دیگر عینا کپی شده است و انبوهی از تبلیغات که در تمام صفحه چشمک میزنند. این را بخرید، اینجا کلیک کنید ……
به شما چه احساسی دست میدهد؟ چه کار میکنید؟
۹۹ درصد افراد بلافاصله از آن خارج شده و هرگز دیگر به وبلاگ مراجعه نمیکنند. و این یعنی خداحافظ درآمد پایدار!
حال به سایت دیگری می روید که اکثر مطالب توسط صاحب وبلاگ نوشته شده یا حداقل تحلیلی روی آن انجام داده است. زحمتی را که او کشیده به وضوح مشاهده میکنید. او تلاش کرده تا مشکلی را از شما حل کند. ظاهر سایت ساده است. شاید یکی ، دو بنر در کل صفحه دیده شود.
در این سایت چه احساسی دارید؟ چه کار می کنید؟
اکثر افراد مطالب دیگر سایت را هم میخوانند. آن را بوک مارک میکنند. در خبرنامه یا فید سایت عضو میشوند. نظرخود را درباره پست می نویسد و …. این یعنی سلام درآمد پایدار!
این جهان کوه است و فعل ما ندا این نداها را باز آید صدا
وقتی هدف شما کمک به دیگران است. دیگران هم این را درک میکنند و به آن پاسخ میدهند.
پاسخ آنها لینکی است که در وبلاگ خود قرار میدهد. وبلاگ شما را به دیگران توصیه میکند. انجام پیشنهاداتی است که شما به او میگویید. اگر به او پیشنهاد خرید محصولی را میدهید، به احتمال زیاد خواهند خرید، چون شما را امین میداند.
شما برادری خود را با خدمات خوبتان قبلا به او ثابت کردهاید. در امانت هم خیانت نمیکنید، چون هدف اولتان خدمت است پس هر چیزی را پیشنهاد نمیکند. فقط محصولی را معرفی میکنید که مطمئنید برای مخاطب شما مفید است و مشکل او را حل خواهد کرد.
این یک حقله تقویت شونده برنده – برنده است که در نهایت برای مخاطب ارزش افزوده و برای صاحب وبلاگ درآمد پایدار ایجاد میکند.
منبع : blogers
بنابراین هدف هر صاحب وبلاگی باید ارائه مطالب مفید، با کیفیت و به طور مستقر باشد. در این حالت است که پول هم در می آید. لطفا به عبارت “هم” دقت کنید.
حتما شما هم صاحبان وبلاگهایی را میشناسید که چون شنیدندن از وبلاگ نویسی می توان پول درآورد آمدن وبلاگ نویس شده اند و بعد از مدتی می بینیم که جمع کردن و رفتند.
علتش همین اشتباه در اولویت بندی اهداف است. کسی که برای پول کار کند پولدار نمیشود. اگر برای خدمت و ارزش آفرینی کار کند پول هم در میآید.
پس اگر دنبال کسب درآمد از وبلاگ هستید هدف خود را خدمت با کیفیت قرار دهید.
این دیدگاه باعث می شود تا شما مطالب دیگران را کپی نکنید. وبلاگ شما کلسیونی از تبلیغات، لینک، فرمهای عضویت سایتهای دیگر، بنر و انواع و اقسام مواردی که به نوعی کاربر را هدایت به سایت دیگر برای دریافت کمسیون کند، نشود.
خود را به جای مخاطب قرار دهید. شما به دنبال مطلبی در اینترنت میگردید. وبلاگی را گوگل در نتایج خود نشان میدهد. به آن مراجعه میکند.
در وبلاگ یک مشت مطالب تاریخ گذشته که از جاهای دیگر عینا کپی شده است و انبوهی از تبلیغات که در تمام صفحه چشمک میزنند. این را بخرید، اینجا کلیک کنید ……
به شما چه احساسی دست میدهد؟ چه کار میکنید؟
۹۹ درصد افراد بلافاصله از آن خارج شده و هرگز دیگر به وبلاگ مراجعه نمیکنند. و این یعنی خداحافظ درآمد پایدار!
حال به سایت دیگری می روید که اکثر مطالب توسط صاحب وبلاگ نوشته شده یا حداقل تحلیلی روی آن انجام داده است. زحمتی را که او کشیده به وضوح مشاهده میکنید. او تلاش کرده تا مشکلی را از شما حل کند. ظاهر سایت ساده است. شاید یکی ، دو بنر در کل صفحه دیده شود.
در این سایت چه احساسی دارید؟ چه کار می کنید؟
اکثر افراد مطالب دیگر سایت را هم میخوانند. آن را بوک مارک میکنند. در خبرنامه یا فید سایت عضو میشوند. نظرخود را درباره پست می نویسد و …. این یعنی سلام درآمد پایدار!
این جهان کوه است و فعل ما ندا این نداها را باز آید صدا
وقتی هدف شما کمک به دیگران است. دیگران هم این را درک میکنند و به آن پاسخ میدهند.
پاسخ آنها لینکی است که در وبلاگ خود قرار میدهد. وبلاگ شما را به دیگران توصیه میکند. انجام پیشنهاداتی است که شما به او میگویید. اگر به او پیشنهاد خرید محصولی را میدهید، به احتمال زیاد خواهند خرید، چون شما را امین میداند.
شما برادری خود را با خدمات خوبتان قبلا به او ثابت کردهاید. در امانت هم خیانت نمیکنید، چون هدف اولتان خدمت است پس هر چیزی را پیشنهاد نمیکند. فقط محصولی را معرفی میکنید که مطمئنید برای مخاطب شما مفید است و مشکل او را حل خواهد کرد.
این یک حقله تقویت شونده برنده – برنده است که در نهایت برای مخاطب ارزش افزوده و برای صاحب وبلاگ درآمد پایدار ایجاد میکند.
منبع : blogers
- ۹۳/۱۱/۰۶