ح.دیانتی

وبسایت شخصی ح.دیانتی

ح.دیانتی

وبسایت شخصی ح.دیانتی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ربات های تلگرام که به تازگی وارد تلگرام شده اند .. رنگ و لعاب تازه ای به تلگرام داده اند .

عده ای فکر میکنند ربات ها هکر هستند و عده ای دیگر که آگاه ترن دوست دارند آنها هم ربات بسازند و سازنده ربات باشند .

در مجله فارسی پرمگ تصمیم گرفتیم هم برای آگاه سازی گروه اول و هم برای کمک به گروه دوم به زبان بسیار ساده آموزش ساخت ربات بصورت پیشرفته را توضیح بدهیم . ما سعی میکنیم بصورت خیلی ساده و ابتدایی توضیح دهیم ..

شما در هیچ سایتی نمیتوانید اموزش ساخت ربات تلگرام را پیدا کنید. سایت هایی که آموزش ساخته اند در حقیقت آموزش هایشان غیر قابل استفاده است و ربات شما یک ربات پیشرفته نخواهد بود و در سایت های دیگر هم آموزش  ساخت ربات را به فروش گذاشته اند در صورتی که آموزش آنها اصلا انقدر حرفه ای نیست که لازم باشد هزینه ای بپردازید.

  • ۰
  • ۰

سلام به همه دوستان . دیروز تا حالا به دنبال برطرف کردن مشکلی بودم که تنها به خاطر فعال بودن یک پلاگین بود و من به دنبال چه روش هایی که نبودم !! . برای سئو هه ما دوست داریم تصاویر سایت کم حجم و با کیفیت باشه ولی به چه قیمتی آخه ؟ این پست رو زدم که اگر کسی مثل ما به این مشکل برخورد به راحتی برطرفش کنه . مشکلی که دارم در موردش صحبت می کنم عدم نمایش تصاویر سایت در صورتی که تصاویر روی هاست شما هست به این دلیل که آدرس i0.wp.com یا i1.wp.com یا i2.wp.com به اول آدرس عکس ها اضافه شده

  • ۰
  • ۰

دراین پست تصمیم دارم تعدادی از نمونه سوالاتی و جزواتی که دراینترنت موجود بوده و یا دوستان دراختیار بنده قرار دادند را منتشر کنم تا دوستانی که دنبال نمونه سوالات و جزوات  استاد خود میگردند بتوانند ازاین سوالات و جزوات استفاده کنند.