ح.دیانتی

وبسایت شخصی ح.دیانتی

ح.دیانتی

وبسایت شخصی ح.دیانتی

  • ۱
  • ۰
باسلام
دراین پست میخوام آموزش دانلود فایل از آپلودر 4shared را بذارم تا دوستانی که دراین زمینه مشکل دارند بتونند استفاده کنند.



1- برای دانلود فایل مورد نظر خودتان باید روی این دکمه کلیک کنید ادامه توضیحات درمورد این قسمت می باشد.
2- دکمه اشتراک گذاری (share) برای اشتراک گذاری فایل در جامعه مجازی های موردنظر شما می باشد که می توانید با انتخاب این گزینه و انتخاب جامعه موردنظرخودتان و دادن اطلاعات ورود جامعه مجازی بصورت مستقیم این فایل را به اشتراک بگذارید.
3-درصورتی که شما اکانت با فضای لازم را از 4shared خریداری کرده اید و دراختیار دارید میتوانید با انتخاب این گزینه این فایل را به اکانت خودتان اضافه کنید ولینک اختصاصی خودتان را در اختیار کاربران قرار دهید.
4 و 5 - این دو آیکن بسیار معروف هم که معرف حضور همگی می باشد با انتخاب شماره 4 به صفحه توییر 4shared منتقل می شوید و میتوانید از اونجا فایل رو دانلود کنید مورد 5 هم همینطور با تنها فرق انتقال به Google+
6- با انتخاب این گزینه تیکتی به 4shared ارسال می کنید که این فایل یکی یا چند مورد از قوانین 4shared را نقض کرده است یا هرگونه اعتراضی نیز از این قسمت قابل دسترسی است.
7-این گزینه برای دوستانی هست که با 4shared بتازگی آشنا شده و هنوز ثبت نام نکرده اند میتوانید براحتی از این قسمت و با وارد کردن اطلاعات خودتان ثبت نام کنید البته مسئله ای که 4shared را از دیگر آپلودر ها متمایز میکند وارد شدن دراین آپلودر به وسیله اکانت های راه ارتباطی(جوامع مجازی،ایمیل و...)می باشد.
8-قسمت ورود می با شد و مانند قسمت ثبت نام به وسیله اکانت این سایت و راه های ارتباطی قابل دستیابی است.
9-علامت معروف تنظیمات هست که میتوانید بعدازثبت نام تنظیماتی ازقبیل تغییرات مشخصات را انجام دهید.
اما بعد ازتوضیح قسمت های مختلف پنل کاربری می رسیم به موضوع اصلی ودانلود فایل:
همانطور که گفته شده بر روی دکمه دانلود کلیک کرده و به صفحه زیر منتقل شده


دراین صفحه 2 گزینه در اختیار دارید درصورتی که اکانت 4shared را خریداری کرده اید میتوانید از طریق گزینه سمت چپ براحتی با حداکثر سرعتتان دانلود کنید. ولی درصورتی که اکانت خریداری نکرده اید از طریق دکمه سمت راست نسبت به دانلود فایل باید اقدام کنید در صورت انتخاب گزینه سمت راست با پنجره ای مانند شکل زیر روبرو می شوید

با انتخاب گزینه های شبکه های اجتماعی به صفحه ای برای وارد کردن اطلاعات ورود به این جوامع منتقل می شوید ما از روش معمول و ازطریق اکانت خود 4shared اقدام میکنید دراین قسمت برروی log in یا signup کلیک کرده و با صفحه مانند زیر مواجه می شوید

این صفحه به دو قسمت تقسیم شده است ازطریق قسمت سمت چپ میتوانید با ثبت نام وارد اکانت خود شده و ازطریق قسمت سمت راست میتوانید با اکانتی که دارید وارد سایت شده در پایین هم دوباره قسمتی برای ورود به وسیله فیس بوک،توئیتر،گوگل پلاس وجود دارد.از هرقسمتی که وارد شوید مدتی صبر کرده و سپس دانلود فایل شروع می شود.
هرگونه مشکلی دراین زمینه وجود داشت لطفا درقسمت نظرات عنوان کنید.

نظرات (۱)

سلام
اطلاعات من در حساب شخصی 4shared امنیت داره؟ قابل دسترسی نیس؟
اگه میشه لطف کنید جوابمو ایمیل بفرمایید
خیلی ممنون میشم
پاسخ:
باسلام
به طبع هر آپلود سنتری سعی میکند تاییدی بر روی امنیت اطلاعات و محافظت خودش بزند اما درواقع هیچ چیز برروی اینترنت از امنیت کامل برخوردارنیستند و تمامی اطلاعات قابل دسترسی هستند اما خب شما میتونید مطمئن باشید که اطلاعات شما دراختیار عموم قرارداده نمی شود و تنها برای آمارها و فروش اطلاعات که تمامی سایت ها نیز اینکار را انجام میدهند برای تامین هزینه ها و ..... اما درکل میتونم بهتون اطمینان بدم که این آپلودسنتر از قویترین و امنترین آپلودسنترها هست و شما با خیال راحت میتونید اطلاعات خودتون رو دراون منتشر کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی